A-Z photo challenge: P

A-Z photo challenge: P

Play

33 responses

  1. Very important for children to play. Great entry!

  2. Terug pieng: Blog-ontploffing « Kouevuur

  3. It looks like fun!
    *hugs*

  4. Welkom by ons skool. Siestog hulle speel so lekker !

  5. A lad in Zimbabwe, not much older than this boy, changed a tyre for me once – already working at that age when he should have been playing. Nice shot!

  6. Te cute. Altyd nice om aksie foto’s te kry.

  7. Pragtig man! Dis nou regte speel

  8. goed gedoen
    🙂

  9. “It was a Good Year My Dear !” So sprekend van pret. Die dagmoederkinders wat ek lank terug gehad het, moes ek leer speel. Kinders speel soms nie kreatief nie, winkelgoeters se skuld.Hierdie kinders se balspel is storieboek mooi, hul skaterlag en jil!
    Baie mooi Tina !

  10. Pragtig! 🙂

  11. I’ve featured your photo at

    A-Z Archive: P! challenge


    I hope that will support your work!
    groetjes van fritstekst / frizztext

  12. you touched my heart: PLAY – yes, maybe the most important word with the letter “P”!

  13. Jissie laat die foto my nou terug verlang na my Oupa se plaas waar ons elke somer saam met die werkers se kinders met bande op die plaas se stof paaie rond gehardloop het. So n goeie foto!