RSS Feed

Vrydag Byskrifte

Die winter is hier. Gelukkig is die dar lekker sonnig en nie te koud nie. Dis tyd dat ons die soppotte begin uithaal.  Ons hou styf duime vas dat die droë dele begin reën kry My keel trek sommer toe as ek dink hoe erg die droogte vir mens en dier is.

Dankie vir die inloer/deelneem. Hoop jy het ‘n heerlike naweek

1

18491478_1659481364079350_6171533289728252440_o

2

18274899_1644549895572497_1502035238486960852_n

3

Piegon-On-Girl-Head-Funny-Vintage-Image

4

Kid-Riding-Tortoise-Funny-Vintage-Image

5

wtf-hilarious-vintage-old-timey-black-and-white-photos16

6

18342374_1653468418013978_1861675982237779243_n

26 responses »

  1. Oeee hulle is almal weer net te oulik! Die laaste een: Toe maak sy ogies vir my!

    Antwoord
  2. 1 Ai kerels die toestand van ons rugby darem!
    2 Die sersant sal homself nog hemel toe vloek
    3 Pollie die beroemde parkiet buikspreker
    4 Vooruitgang onder Britse regering
    5 Vervlaks niemand wil sê maar Mowgli is nie
    6 Heiden Grietjie jy is die wegkruip kampioen os soek jou al van 1950 af

    Antwoord
  3. Hei, Tina. Dankie vir die kostelike foto’s.
    1. Twee blokke en ‘n chip
    2. Waar’s julle agterhoede?
    3. Maaaa! Daar’s ‘n hoender op my kop!!
    4. Voorwaarts, Skillie!
    5. Babawagter
    6. Ek hou van jou

    Antwoord
  4. Nr 4 spreek boekdele. In die koue het ek ook ñ ‘aan-kikkertjie’ nodig, ñ ietsie om my te laat beweeg. Anders wil ek net vroeg-vroeg bad en onder die duvet inklim, met ñ boek.

    Antwoord
  5. Ek wil gil soos daai dogtertjie by die gedagte dat dit al klaar winter is!!!!

    Antwoord
  6. 1) Laat my dink aan dink aan wat die verskil is tussen ‘n introvert en ekstrovert aktuaris. Die introvert kyk na sy voete terwyl hy met jou praat en die ekstrovert kyk na jou voete…
    2) Ja wat die mensmuur is hoog genoeg, selfs dubbelsterkte boontjiesopkry my nie hieroor nie.
    3) My man dit van ‘n fout om haar Alfred Hitchcock se film Birds te laat kyk
    4) Mens kry die handrat en dad die gerieflike outomatiese modelle
    5) Hier’s’n slang in die sement
    6) Peekaboo I see you (wel ek dink ek sien jou my oe fokus nie meer so lekker nie)

    Antwoord
  7. Dit is beslis winter. En hierdie jaar is ek nie lus vir koud kry nie. Lekker naweek vir jou ook.
    https://goodcontentweb.wordpress.com/

    Antwoord
  8. Vrijwel altijd zie ik hier leuke plaatjes staan, maar dat manneke achter vader en oom, net zo ernstig, en in dezelfde houding wandelend, made my Friday (& weekend)!…
    .-
    .

    Antwoord
  9. Fijn weekend

    inspiratieloze groet,

    Antwoord
  10. Nommer 6 is ‘n dierbare foto.

    Antwoord
  11. de zomer ligt om de hoek 🙂

    1. jong geleerd oud gedaan

    2. verkeerde pakkie aan

    3. niet op m’n kop schijten hoor 🙂

    4. doe maar kalm aan , ik heb geen haast

    5. ojee , als dat maar goed afloopt

    6. kiekeboe

    wens je een fijn weekend

    Antwoord

Lewer kommentaar

