RSS Feed

Fotografie 2

Hierdie is vir die slimmer vriende, want my kop is plat as die bt spieëls kom.  In die sorgsentrum is die haarsalon in ‘n kleinerige vertrek.  Daar is egter twee spieëls om die teenoorstaande mure met ‘n interessante effek.  Dit beteken as jy reg voor die een spieël sit, sien jy jou gesig en jou agterkop wat herhaal word tot op die boonste rand van die spieël.

DSCN8682 (3)

My vraag is nou waar moet die fotograaf staan om hier die effek die beste raak te vang. As iemand die beginsel van hierdie verskynsel in eenvoudige taal verduidelik sal ek ook baie bly wees. As die fotograaf te naby aan die model of spieël staan, is jy ook op die foto?

DSCN8680

DSCN8686 (2)

DSCN8688

DSCN8689

30 responses

  1. Baie interessant, weet sowaar ook nie waar die fotograaf moet staan nie.

  2. O jinne,nee ek weet nie,maar vir my lyk die foto’s baie geslaagd,Tina.

  3. Het seker met die spieël in die kamera se lens te doen? Party kameras het dit nie ingebou nie

  4. Ek verstaan die spieël effek. Ek het my dae sit en verwyl as kind met die spieëltafel in my ma se huis. Jy moes die twee kantspieëltjies net reg draai vir die effek.
    Waar die fotograaf moet staan? Geen koeking klue nie!

  5. Wel, jy het dusver goed gevaar. As jy nie ‘n model het nie, oefen met ‘n mop. Dis ‘n baie interessante idee hierdie.

  6. deze dieren hadden geluk en werden na de foto gered
    maar ik vraag me af , hoe komen ze in zo’n positie🙂

  7. Beautiful images and reflections!🙂

  8. Het nog nooit met sulke weerkaatsings gespeel nie

    Voorstel
    staan op knieë of sit plat op grond

  9. Ek sal nie weet hoe om te begin om te verduidelik nie – ek dink jy moet maar net aanhou probeer, vanuit alle rigtings en “angles”.

  10. de taal is wat lastig
    de fototjes vind ik leuk en zelfs goed genomen

  11. Ooh nee heng, my kop is ook te plat…. sterkte!

