RSS Feed

Voor my voordeur

Die wêreld is ons woning nie.
Dit voel ek as die wind ontwaak,
as die eikebome knars en kraak;
dit hoor ek in die fladdering
van voëltjies wat hul vlerke slaan
teen die verwarde boomtakke aan.
En as ek nader kom, dan vind
ek by die maan se wisselstraal
‘n nes vol kleintjies deur die wind
omlaaggeslinger, dood, verplet.
Ek voel dit dan aan alle ding
wat in die nagstond my omring:
die wêreld is ons woning nie.
TOTIUS.
Maandag – die begin van die derde nessie
DSCN7975
Dinsdag en Woensdag is daar hard gewerk
DSCN7978
Donderdag  vroegoggend die laaste inspeksie
DSCN8175 (2)
VroutjieDoutjie kom kyk saam
DSCN8179 (2)
Sy kom kyk alleen… ????
DSCN8180 (2)
Na middagete vernietig die mannetjie self die nessie … hartseer… Die wêreld is ons woning niet…
DSCN8184 (2)

39 responses

  1. Pragtige foto’s Tina!!

  2. Wat ‘n goeie kombinasie. Uitstekend raakgesien. Ek geniet jou blog verskriklik. Ek sien uit na elke plasing.

  3. Pragtige foto’s. Die vinkmannetjies fassineer my – so vaardig en flink. Maar die wyfies is maar suur, wonder hoekom, as daar soveel moeite vir hulle gedoen word!

  4. Stunning fotos. Hierdie outjies is ‘n fees om dop te hou.

  5. Agge nee, hy het dan so hard gewerk…. vol fiemies vrouegeslag!!! Pragtige fotos Tina!!

  6. Baie mooi foto’s. Sy is n gifbekkie en baie ondankbaar…. foitog dit was harde werk.

  7. Sulke pragfoto’s Tina en die gedig pas so mooi daarby! Ek kan my verkyk aan die wewers. Hulle is pragtige voëls.😀

    Die mannetjies is so kunstig en vlytig, maar ongelukkig is dit so as die nessie nie groen genoeg is nie, dan sal die wyfie nie daar nes maak nie, want sodra die grassies begin dor raak, dan weet sy dit sal maklik breek. Dan breek hy vinnig die nessie af en begin weer oor, voordat sy na ‘n ander groener nessie begin soek by ‘n ander mannetjie.

    Baie dankie vir die deel van hierdie prag pos van jou. Ek het dit baie geniet.😀

  8. Ongelooflik hoe vaardig hulle is. Was dit nou ‘n mensevrou, was sy hardegat, of ondankbaar, of neusoptrekkerig, aan niks gewoond nie, stuurs, windgat, snobisties, en watter lelike woorde nog!

  9. Soveel harde werk vir niks! Hy moet baie lief wees vir sy wyfie…

  10. Dis nou interessant! Die man werk vir sy lêplek! Mooi fotos en gedig. Net eers gedink dit is baie meer hartseer! Is dit ook maar nie omdat daar te veel beweging van mense is nie?

  11. Pragtige foto’s Tina en so ‘n goeie bypassende gedig!Blykbaar breek hulle die nes wanneer die wyfie nog nie reg is om eiertjies te lê nie.Dit behels ‘n veiligheidsaspek,want die leë nes kan net onwelkome gaste lok.

  12. Sy het seker gesê; nee dis te laag ek ruik ‘n groot storm wat aankom. Kom ons hoop sy’s reg want dit kan nooit genoeg reën nie.

