RSS Feed

Nuttig/waardevol

Ons het altyd geleer dat tyd kosbaar is en dat jy dit nuttig moet gebruik. Ek het egter ‘n paar vra:

(Hou in gedagte dat ek nie praat van mense wat nog ‘n beroep beoefen nie  – dis vrye tyd waarvan ek praat)

1. Wat is nuttige tydsbesteding?

2. As ek ‘n speletjie speel mors ek meer tyd as wat ek ‘n storieboek lees?

3. As ek ‘n kaartjie maak wat ek nooit gebruik nie – mors ek tyd?

4. Moet die tyd wat ek gebruik op iets wat vir my lekker is, maar wat nie waarde toevoeg tot ander se lewens nie, is dit vermorste tyd?

5. Wat dan van kuier met vriende? Dis nie eintlik nuttig nie?

Waarom sê mense dan: Ek het nie tyd om te blog/speel/brei/kuier/scrap/lees, ens. nie.  Is jy heeldag en aldag besig om te werk? Waarom laat jy mense wat wel blog/speel/brei/kuier/scrap/lees, ens. voel asof hulle hulle tyd mors?

46450

42570

51844

47731

27251

42 responses

  1. Ek stem saam, mense het al vir my gesê “Jy het baie tyd”.
    Somige van die komêntare is ook baie goed.

  2. In my jare van huishou en kindgrootmaak het ek nie tyd gekry vir lekker lees nie. Dit het vir my skoon na sonde gevoel sou ek ‘n storieboek lees. Vandag maak ek daarvoor op🙂
    Jaaaaare gelede het ek ‘n kursus vir die vrou aangebied. As jy op jou week terugkyk behoort hierdie vyf goed in jou lewe te wees. 1. Liggaam = oefening. 2. Gees = tyd saam met God. 3. Intellek = kennis verbreed. 4. Sosiaal = met ander omgaan. 5. Krietief = iets skep.
    Lewe rustig voort Tina🙂

  3. “Het jy ne werk om te doen nie?”

    “Nee, ek het dit die eerste keer reg gedoen!”
    😀

    • hehehehe… jy weet nie hoe ongelooflik lekker die aftrede is nie. Ek kan nie dink ek het al die jare so gewerk nie. Selfs vakansies … ek het net nooit besef hoe lekker dit is om dit nie te doen nie.

      • Balans is die belangrike ding, te veel van enigiets is nie goed nie😉

        • Ek haal nou die balans in … Daai lekker omdraai in die oggend… Gaan koffie drink in SKOOLtyd en om ‘n draai te loop sonder om vir iemand te vra om te kyk dat die gebroedseltjies mekaar nie vermoor nie

          • Spokie sny spoor

            Ja, vra dit – jy kan mos met jou tyd doen wat jy wil. En vernaam jy is baie aktief en doen interessante dinge. Lyk my iemand het seer op jou tone getrap. Die foto van die katte voor die storieleser het my werklik laat glimlag. Dankie jou oulike fotos.
            1. Het jy die Omie met die sweep geslaan of weggejaag?
            2. Wanneer neem jy bietjie vir ons werkende ouens die dorp se kersfeesversieringe af. Is lus om die Kersfeeling te begin ondervind … Wil afskakel hier by die werk…

          • Ek kan dink die mammas sou nie tevrede gewees het met jou as hul kroos mekaar vermoor het nie😀

  4. So het elkeen maar sy eie liefdes en voorkeure. Vra my nou net weer hoekom ek nie blog nie en jy sal die antwoord kry: Ek het net nie tyd nie! (Eintlik hou ek nie daarvan om stil te moet sit en dan nog te lees ook nog! Aikona)

  5. Dis soos mense wat my vra, hoe kan jy so baie lees terwyl jy medies swot?
    Ek lees baie want dit voorkom dat ek heeltemal van my kop afgaan. Dis dalk nie swot nie, maar dit is nuttig want ek hou daarvan, en niemand wil ‘n mal dokter he nie. En soms wil ek nie lees nie, soms wil ek draf. En soms wil ek slaap, en ek weier om skuldig daaroor te voel.
    Ek het onlangs besef dat daar nie tyd in die lewe is om skuldig te voel oor iets wat jou gelukkig maak nie. Dis belangrik om by te dra na die samelewing, maar dis ook belangrik om na jou eie gesondheid om te sien.
    So speel gerus die speletjie, en maak die mooi kaartjie, en kuier met vriende want dit verryk ook hul lewens en dit is dan beslis nuttig.🙂

    • hehehehe in die jare toe ek net geskool het het ek ook skuldige gevoel maar ek het altyd ook saam met die skool geswot ook… die woord TYD word net te maklik vir ‘n verskoning gebruik

  6. En ek kan byvoeg as mense vir my vertel hoe besig hulle is dan kry ek n pyn, so what!

  7. Ek voel vere wat ander dink en ek dink jy moet ook Tina. Ons almal werk hard genoeg om deur die lewe te kom deesdae, so enige tyd wat ek aan myself bestee, of dit blogging, rekenaarspeletjies, foto’s neem, my gunsteling movies en series kyk, of wat ookal ek doen, is my tyd en as ek nie lus voel om dit aan ander af te staan nie, dan is dit my saak.

    Die mense wat sê hulle het nie ‘tyd’ om te blog/speel/brei/kuier/scrap/lees, ens., het dalk ander dinge wat vir hulle interessant is, soos om rugby te kyk, met ander skoor te soek op Facebook, het dalk nooit speelgoed gehad as kind nie, het dalk niks interessants om oor te blog of weet nie hoe nie, hou nie van kuier, weet nie wat ‘scrap’ is nie en dink dit het iets met afval te doen en kan dalk nie lees nie. hahahahahaha!

    As mens iets wil doen wat vir jou lekker is, maak jy tyd daarvoor. My dae is vol en baie dae wens ek dat ek nie nodig het om te slaap nie, want ek maak self huis skoon, maak werf skoon deur die week want die tuindienste kom net 1 keer ‘n week, sorg vir my man en kinders en dit sluit die dierekinders in en party dae is ek net te moeg en seer om uit te kom by al die dinge wat vir my lekker is in die lewe, soos om te blog, by lekker blogs soos joune te kom kuier, foto’s te neem, rekenaarspeletjies te speel en ek het vir jare gebrei maar die carpal tunnel foeter bietjie rond met my linker gewrig en duim en ek doen so nou en dan digital scrapbooking en lees het ek vervang met movies/series. My konsentrasie is nie meer wat dit was met die CFIDS en Fibromyalgia nie. So, ek vat maar elke dag soos dit kom en geniet wat ek kan en doen my bes om tyd te maak vir dit wat ek geniet in die lewe. Dié wat dit nie wil of kan doen nie … hulle saak. Maar hulle gaan my beslis nie laat skuldig voel nie. Ek skuld hulle mos niks. 😀 ♥

    • Sjoe dis ‘n mondvol Jy is heeltemal reg Ek het nie mense nodig om my te vermaak nie en dis lekker om TV te kyk terwyl ek speel of blog of wat ook al
      Toe ek hier ingetrek het het ek gedink ek gaan vreeslik vir eensame mense kuier maar ek het besef dat dit juis hulle is wat met hulle hande gevou sit.

  8. Interressant as jy so daarna kyk! Ek het my lank afgesloef by die skool vir ander mense se kinders en rerig amper nooit tyd gehad om te veel ander goed te doen nie! Nou dat ek afgetree het doen ek net waarvoor ek lus het, of dit nou hekel/scrap/kuier/lees/ speletjies speel of wat ook al is!! En ek geniet dit😀

  9. 1 Nuttige tydsbesteding is as jy more kan onthou waarmee jy besig was.

    2. Jy mors tyd met storieboek as jy die speletjie mis

    3. Mens kry altyd kaartjie nodig al is dit net as slegte voorbeeld

    4. Jy mors net tyd as jy dit gebruik op iets wat nie vir jou lekker is nie

    5. Kuier by vriende is uitstekende terapie
    5.1 Jy sien nie die skottelgoed in jou wasbak
    5.2 Jy mors nie jou skottegoed vuil nie
    5.3 Vriendin voel beter oor haar kosmaak vermoë

    Waarom sê mense dan: het nie tyd om te blog, speel, ens. nie. Hulle is helfte so effektief met hul tydsbeplaning
    Is jy heeldag en aldag besig om te werk? Net as ek vroulief se senuwees werk
    Waarom laat jy mense wat wel blog/speel/brei/kuier/scrap/lees, ens. voel asof hulle hulle tyd mors? Dan sal jy nie agterkom hoe doelloos, onefektief en onbeplan hulle lewens is

