RSS Feed

Road Trip – 4 – Tee

As hierdie inskrywings jou irriteer vat maar verby… dis persoonlike gedagtes soos in ‘n dagboek.

DSCN4726

Ek het jare gelede my DG Elite groepie (leerling met ‘n gemiddeld bo 80%) elke maand op uitstappies gevat. Ons het ook die teepalntasies(Sapekeo)  naby Tzaneen besoek en is deur die fabriek geneem. Dit was ongelooflik indrukwekkend. Die hele plantasie was heldergroen en daar was nie ‘n blaartjie uit plek nie.

DSCN4706

Later het ek en ‘n vriendin weer daar ingedraai en omdat ek foto’s van ‘n murasie moes hê, stilgehou – ons het rondgedwaal en foto’s geneem, tot ‘n weelderige Mercedes agter die murasie uitvlieg teen ‘n stink spoed met ‘n man en vrou in. Ons het ons lam geskrik en later gelag toe ons allerhande stories uitgedink het waarom die tweetjies juis daar weggekruip het.  Toe reeds was die plaas al besig om te verval.

DSCN4711

DSCN4698

Toe ons egter nou weer daar indraai vir ‘n drinkdingetjie en ‘n paar foto’s, was daar min te sien van die vroeëre glorie. Alles is vervalle.  Dis darem ‘n groot teleurstelling. Dit lyk of die fabriek gesluit is. Daar was geen plukkers te sien in die lande nie. Sommige teelande sit vol groot uitgegroeide lote.  Die watervate is vervalle en stukkend. Dis regtig ‘n groot teleurstelling.

 DSCN4714

DSCN4725 (2)

36 responses

  1. Was ook al ‘n paar keer daar. Dit is vir my so ‘n pragtige plek. Hoe jammer as dit nou verval😦

  2. Jammer dat al die mooi ou plekkies so verval!

  3. Wel, jou fotos is uitstekend en pragtig. Ek het gehoor dit is so vervalle daar binne. Is mos net om die draai van my houthuisie af. Die borde maak tog ‘n indruk by die pad, as jy daar inkyk, maar het ek gehoor dit is nie meer dieselfde binne nie.

    Ons ou plekkie is ook maar omring deur nuwe grondeienaars, en is die drama meer onder die verskillende stamme nou aan die gang. Groot onenigheid. Makgoba, ons buurman, is darm ons familie (blankes) goedgesind.

  4. Mens moet eintlik die EFF daarnatoe vat dat hulle kan sien wat gebeur as onopgeleide mense aan bewind kom…..

  5. Ek het lekker hier gekuier. dankie Tinatjie

  6. Dis sommer hartseer dat als so agteruitgaan. En dit maak my sommer kwaad ook!

    As dit agv grondeise is, moet die mense wat aandring op die grond dit mos instand hou dan nie? Dis ander mense se jarelange harde werk wat net so ten gronde gaan.

  7. Dis darem hartseer dat alles so verval.Jou foto’s is pragtig!

  8. Ai dis nou regtig hatseer en tragies! Netsoos Zebidiela se lemoene en ook vroeere tabakverbouing. Mens moet dit eintlik nie sien nie!

  9. Daar is ongelukkig meer mislukkings as suksesse, en om een of ander rede wil aanhouer nie leer nie.

  10. My hart is baie seer oor daardie eens lieflike plaas. Ons het keer op keer daar ingedraai as ons in die omgewing was en heerlike tee en broodjies of skons gehad en oor die tee plantasie uitgekyk. Die laaste keer was dit so vervalle, ek het amper in trane uitgebars.

  11. Beautiful plantation photos. The last one is a cool capture🙂

  12. so ver my kennis strek is dit agv grondeise wat suksesvol was en die boere van die plase af is

