RSS Feed

Poskantoor sake

Vanoggend besluit ek om na drie weke weer ‘n draai by my posbus te maak en vind dit dolleeg … behalwe vir ‘n hernuwingkennisgewing vir die posbus. ‘n Hele R550 – is dit nou die kool die sous werd? Ons het nou vir amper 3 maande nie ‘n stukkie pos ontvang nie en die einde van die staking lyk nie in sig nie.

Ek het die kwartaal nie ‘n leserskring katalogus ontvang nie en kry al sms ‘e  dat die sluitingsdatum aan kom. Om alles te kroon moet mens nou R35 vir die koerier vir ‘n enkel boek betaal. Dan kan jy net so wel die boek in die boekwinkel gaan koop en jy hoef ook nie te wag nie. Dis regtig net of mense so ongeërg is – almal trek skouers op en daar word net niks aan gedoen nie.

Het jy ‘n posbus… wat doen jy met belangrike dokumente? Is jou besigheid van die posdiens afhanklik? Wat gaan jy met jou posbus doen?

 

4c96ec8d22437743460e66b2c543778e

5961

 5c188329f64587c1046f76900d4a9fd2

Windows are just for show.

ebd3541a496c8777214f5b1a19072a87

hogwarts-post-office

48 responses

  1. Sjoe – hierdie skrywe van jou het omtrent interessante kommentare en gevoelens ontlont. Maar ek like jou fotos en prente, soos gewoonlik, saam met jou humor. Dankie jou moeite. Maar ja, dit bly ‘n frustrasie (die poskantoor) en lyk nog nie of dinge wil verbeter nie.

  2. Ek het ook moed opgegee! Wanneer hou dit op?

  3. Dit maak my moerig om die minste te sê.

    Dit gaan nou al vir drie maande wat ek wag vir bundels wat ek bestel het. Om nie eers van Leserskring te praat nie. Nou moet ek boeke betaal wat ek nog nooit ontvang het nie en ook geen waarborg het dat ek dit ooit gaan ontvang nie.

  4. Hier word mediese eise ook gekoerier… anders ontvang sy nie haar swaarverdiende geldjie van mediesefondse nie…

  5. Kry sommer n hol kol op my maag as ek daaraan dink! Moet binnekort weer my lewenssertifikaat instuur! Ai wil nie eers daaraan dink nie. Dis die mense wat dit die minste kan bekostig wat die hardste geslaan word

  6. Sjoe dis duur. Die maatskapy waar ek werk, stuur nie state met pos meer nie. Alles word deur epos gestuur. Belangrike dokumente word, ten duurste, met koerier gestuur.

  7. Dit maak my vies.Waarvoor moet ons soveel betaal vir ons posbus,wat nou al meer as vier maande leeg is?Benoni se poskantoor is drie weke terug “getrash”…al die pos in die straat gegooi,vensters gebreek en die mense wat gewerk het is aangerand..ek is jammer vir hulle wat wil werk.

  8. Ons kry bitter min pos oor die algemeen, drie of vier stukke per maand, die ander kom via e-pos. Maar nou skryf ek graag vir ‘n tante van my wat in Kroonstad bly en sluit baie fotos van ons doen en late hier in, en stuur ook sommer ‘n boek of drie en ‘n CD roofkopie in, ek maak ‘n lekker pakkie op, en nou is dit van die lange baan, hopelik voorlopig.

  9. Ja, en waag dit nou net om nie die hernuwingsgelde te betaal nie, dan is daar moeilikheid! Maar die feit dat die mense wat posbusse het of wag vir hul pos, dit nie kry nie, is mos nie hul probleem nie. Ek sê nog hul moet die hele lot afbetaal en mense aanstel wat wil werk, maar ja, is mos ons Nuwe Suid-Afrika. Die gaaie moet gelek word! Ek is gelukkig van die min wat hul nie nodig het nie, en voel jammer vir dié wat afhanklik is van die spul. As dit nie die Munisipaliteit is nie, is dit Eskom en nou die posdiens. Maak mens sommer moedeloos. Hoop die gemors kry gou einde. Gelukkig maak jy dit ligter met die grappies. Ek moes lag.😀

  10. Ek het prints bestel vanaf die VSA van ‘n model. Sy doen Cosplay. Tot op hede het ek niks gekry nie agv die poskantoor strike. Ek wil graag meer prints van die girls koop, want hulle doen rerig goeie werk.
    Maar ai, as die poskantoor nie kan aflewer nie, dan wat help dit mens koop en hulle kan dit nie aflewer nie.
    So haal die regering dan kos uit die monde van mense wat afhanklik is van hulle basiese infrastruktuur.
    Tina, R35.00 vir ‘n courier lyk na baie geld. Maar wat lekker is, is hulle lewer vir jou by jou deur af. En ten minste weet jy jy gaan jou goed kry.
    Miskien moet jy hoor of Leserskring nie vir jou hulle katalogus kan stuur via e-pos nie? HUlle moet tog verstaan agv die strike.

    • Ja die probleem is, as jy klaar vir die prints betaal het en hulle lê in een of ander poskantoor op die vloer gaan jy baie skade ly?

      Ek het toe darem op hulle webwerf ‘n boek bestel, maar dit gaan my minder kos as ek dit in die boekwinkel koop. Ek het dit maar uit lojaliteit gedoen. Wat maak mense sonder rekenaar? Om vir een boekie heeltemal tot in Polokwane te ry maak nie vir my sin nie … ok … ek weet hulle maak verskillende aflewerings bymekaar, maar nogtans

      Ek weet ook nie waarom hulle nie tot ‘n vergelyk kan kom nie… dis tog ‘n belangrike diens?

      Dis lekker om jou te sien – jy is skaars!

      • Dit gaan oor permanente poste.
        Poskantoor wou
        a Van sekere poste ontslae raak
        b Groot gedeelte van die tydelike (kontrak) permanent aanstel
        c Multi temyn salaris ooreenkoms aangaan

        Dit klink nou miskien logies vir jou en my maar ek het nie meer kontakte daar om die ware storie van die aanwending vas te tel nie

        Met die egskeiding van pos en telekommunikasie was hul in die bes moontlike posisie geplaas. Alle geboue wat hulle alleengebruikers van was is aan hulle oorgedra. Alle gedeelde geboue is aan hulle oorgedra met mediumtermyn huurkontrakte vir die spasie wat Telkom gebruik. Alle lening is na Telkom toe oorgepaas en was binne vyf jaar afbetaal. Alle voertuie is aan die spesiaal gevormde bestuursmaaskappy oorgedra. en lewenshuur en onderhoud kontrakte was opgestel teen tariewe wat 2% meer was as die aankoop, onderhou en bestuurskoste.

        ‘ n Hele paar onnosel besluite soos die verkoop van 90% van die eiendom. Die kansellasie of nie hernuwing van posvervoer kontrakte. Vervanging van meubels en toerusting op geen vaste skedule en van BEE verskaffers.

        Ek wil nie waag om te voorspel wat gaan uiteindelik gebeur nie maar ek glo nie dit sluit privatisasie in nie.

