RSS Feed

Uitdaging 42 – Gunsteling Sitplekkie – @perdebytjie

Dankie aan almal wat aan verlede week se uitdaging deelgeneem het. Ek/ons het lekker gelees en gekyk. Almal is welkom om deel te neem in enige formaat. Ek doen altyd fotografie en gebruik altyd foto’s maar dis nie nie ‘n vereiste nie. Dis is net ‘n tema en jy mag daarmee doen wat jy wil. Hoop jy sal dit geniet.

Uitdaging 42 – Gunsteling Sitplekkie – @perdebytjie

Ek het nie self ‘n gunsteling sitplek nie – dis nou behalwe voor my rekenaar en dis eintlik meer oor die rekenaar as die sitplek.ย  Ek deel daarom ‘n paar ander se gunsteling sitplekke.

DSCN0310 DSCN3165 DSCN4050 DSCN6043 Picture%20030 Picture-4 105

17 responses

  1. Pingback: My droom sitplek | Toortsie, Kameel en Bokbaaivygie

  2. My foto’s is ook effe klein. Hoe kan ek hulle groter maak asseblief?

  3. A wonderful collection of ‘seats’!!๐Ÿ™‚

  4. Ag daardie twee oompies is te goed. Sou nie omgee om op ‘n bankie daar naby te sit om te hoor wat die twee praat nie. ๐Ÿ™‚

  5. Ek hou van die foto van die twee omies! Ek kan nogal sien hoe hulle dag in en dag uit daar sit en alles en nog wat bespreek

  6. Ek wou nog die kinders doen,maar sukkel steeds om reg te kom.Ek dink dis al die cookies en caches of wat ookal wat my fnuik.Sal regkom.

    • Ek sien Lora2me het hare op Litnet gedoen. Ek weet nie hoeveel lees daar nie maar as jy te veel sukkel kan jy dit altyd daar doen? Ek lees nog elke dag daar.

      • Ai Tina,ek het nou Chrome browser gelaai,maar ondervind steeds dieselfde probleem.Ek sal maar by Litnet probeer.Dit voel nou soos die duister dae daardiekant!

  7. mmmm ek sien ek het die foto’s te klein gemaak daarom lyk hulle so snaaks Jammer

