RSS Feed

Blogs24

Met al die gesukkel op Litnet het ek bietjie gaan loer by Blogs24 Dis die WP werf wat die verskillende blogwerwe oorgeneem het.  Die litnetwerf gooi telkens ‘n error boodskap uit, maar as ek so na die ander kyk is dit dit enigste een waar daar nog ‘n hele paar inskrywings per dag gemaak word.

Blog24 – Enkele blogs

Health24 – Laaste inskrywing was meer as 2 dae gelede

Parent24 – Laaste inskrywing ‘n maand gelede

Fin24 – Laaste inskrywing 2 dae gelede

Food24 Laaste inskrywing 22 April

Sport24 Die hele werf is oorgeneem deur die Jerseyman  – hehehehe onthou jy hulle?

Tayla Lindquist created the group Group logo of Custom Jersey Online Design - Gown Much better Using These Great Trend IdeasCustom Jersey Online Design – Gown Much better Using These Great Trend Ideas 7 minutes ago

Woman24  hehehehe mens moet tog maar jou sin vir humor behou, want my Anti-virus reken dis ‘n gevaarlike werf? Stomme vroue!

As ek mooi onthou is ons belowe dat die skuif sal beteken dat die gehalte van die diens wonderlik sou verbeter. Het hulle geweet dat die blogwerwe sou doodloop? Het ons ons aan ons neuse laat lei. Ons is eintlik nie ‘n keuse gegee nie.

Beteken dit dat blog in SA die einde van die pad bereik het?

Ek het nie eers eintlik lus om te glimlag nie.

10258538_10152152903067535_8330301618831351562_n

 

30 responses

  1. Baie dankie Rondomtaliedraai, vir jou besoek op my blog. Groot waardering🙂

  2. Tina, ek het jou uitdaging aanvaar en minstens ‘n profiel hier oopgemaak. Maar WordPress maak dat ek nou van voor af moet leer. Ek sukkel my dood om net ‘n knoppie te kry wat ek kan druk om meer as net WordPress se eie blogwerf op te spoor sodat ek kan begin volg en kan begin lees. In daardie opsig is die Litnet blog meer verstaanbaar, maar mens sou dink dat dit dieselfde behoort te werk, Persoonlik glo ek Media 24 is nie meer daarop ingestel om iets vir Afrikaanssprekendes te gee as hulle nie meer geld daaruit kan maak nie.

  3. Ag, op WordPress kry ons afrikaanses dalk nie soveel blootstelling soos op die ander webwerwe nie, maar ek is BAIE gelukkig hier by WordPress.
    En julle? Julle van Litnet? Ag, julle is BAIE welkom.
    🙂

    • Ek is ook dol oor julle blogs… as ‘n mens nou die vriende van Litnet kan oortuig om ook te skuif sal dit heerlik wees. Vir my gaan dit meer oor die mense as blog-politiek en ek is tegnies geremd maar aards nuuskierig wat tot ernstige groot blapse uitloop. Ek gaan die uitdaging vandag hier plaas en kyk hoeveel mense stel belang.

  4. Vertaal: n verandering is so goed as n vakansie. Ek het al heelwat ou litnetters hier raakgeloop en begin volg. Mens kan maar bietjie verbreed ook. Daar is ook n vertaling sisteem wat werk

  5. Maar jy weet mos media 24 stel net belang in geld en who knows pays peanuts en huur die goedkoopste. Ek het nog nooit gehoor dat mense betaal om te blog nie, maar ek skat paar advertensies sou niemand skade doen nie.

  6. Tina, ons het ziltz betaal vir die voorreg om te kon blog. Daarom reken hulle seker ons het GEEN inspraak of seggensskap daarop nie. Wonder nou hoe lank mense wel sou bly as hulle moes betaal om te kon blog.
    hier het ek weer my ou Roosdoring met ‘n blog wat nie tjoef tjaf vol raak nie. Het egter baie buitelandse bloggers wat ook hier lees dat ek nie weet of ek moet oorskakel na net Afrikaans en of ek dit moet meng nie.

    • Ek het nog nie heeltemal besluit om te skuif nie maar ek sou die tale maar effens gemeng het Ek follow ‘n hele paar Engelse blogs en dit maak nie regtig ‘n verskil nie.

  7. Ons Suid-Afrikaanse probleem, en veral die Afrikaners soos die blog werwe telkens bewys, is dat ons altyd reg is, arrogant is en konflik soek. Sela.

    • Jy is heeltemal reg. Dis seker ook ons eie skuld. Ek voel op die oomblik nog lojaal teenoor Litnet wat vir my ‘n tuiste was na Mweb. Ek is ook net bang ek gaan vriende verloor

  8. Die Naspers blogs ly aan erge verwaarlosing, want Naspers maak nie geld uit hulle nie.
    Wordpress.com daarenteen het so baie blogs in feitlik alle tale, dat die advertensies daarop genoeg geld maak vir hulle om finansieel volhoubaar te wees.

    Blog in SA kan nog steeds voortgaan op hierdie uitstekende internasionale platform!

  9. Van “Lojaal tot die dood toe” tot “conspiracy theorist” – het jy met die verkeerde poot uit die bed gekom? Hiers iets wat jou sal laat glimlag (en dalk die woord wat die Women 24 blad gevaarlik maak!) : Oom Gert neem sy ou moeder dokter toe om haar voorskrifte te hernu en oom Jan is daar saam met sy vrou wat ‘n skielike maagaandoening gekry het. Voor hulle hulself tuismaak vir die lang wag strek altwee na die Landbou Weekblad op die koffietafel maar Oom Gert is eerste. Oom Jan moet maar tevrede wees met die Cosmopolitan. Na ‘n rukkie se stilte vra oom Jan: ” Gert, wat vir ‘n ding is ‘n clitorus?” Oom Gert dink ‘n rukkie en se: “Nee jong Jan, ek weet regtig nie, eks mos eitlik ‘n Toyota man.”

