RSS Feed

SUNDAY POST : Black & White

SUNDAY POST : Black & White

‘Angel Feathers’

Angel feathers found in your bed,
Their protecting you from overhead.

They drop their feathers throughout the night,
As they bless your dreams with their wings in flight.

Some white, some black feathers you’ll see,
But making no difference to you or me.

Their mission the same, from Heaven above,
To bring God’s children, all His love.

Unfolding their wings, brushing away all life’s harms,
Enfolding and rocking you safe in winged arms.

So to bed you must go, so God’s Angels can be,
All that God has made them, for you and for me.

Linda Winchell

 

21 responses

  1. hi. hoe gaan dit? dit voel of jy deesdae skaars is.

    • Jy is heeltemal reg. Ek moet darem sê ek het elk van jou reis episodes gelees en baie geniet. Ek het egter ‘n rekenaar probleem en dan wil dit nie die blogs oopmaak nie. WordPress word ook vir my effe vaal… dis of mens nie so lekker kan kuier soos op Mweb og Litnet nie.

      • Jammer oor jou PC probleme. Laat weet as ek kan help met iets. Ek ken ‘n paar boffins so jy kan my altyd ‘n epos stuur met probleme dan kan ek vra vir hulp (tee0x0@gmail.com). Dit is waar…ek voel ook ek het lekkerder gekuier op mweb. Was nooit vertroud met litnet nie.

      • Ek het ‘n lekker tyd in Amerika gehad maar mens waardeer weer jou land en huis. Jy is reg oor WordPress. Ek het ook baie lekkerder gekuier op mweb, was nooit vertroud met litnet nie. Jammer oor al jou PC probleme. Laat weet as ek kan help – ek ken ‘n paar boffins: tee0x0@gmail.com.

  2. What a beautiful post. Love that photo.

  3. Simple and Stunning ,good choice of photo my friend for this week theme ,
    Thanks for sharing🙂

  4. Excellent photo with the poem. I love it

  5. Lovely poem and photo.

    BE ENCOURAGED! BE BLESSED!

  6. I love the poem. And you picked one of those delicate, soft feathers to illustrate it.
    Lovely.

  7. Ai, dis so mooi !

