RSS Feed

Wednesday Song Title Interpretation: Happy Birthday

Wednesday Song Title

Interpretation:

Happy Birthday

 

HAPPY BIRTHDAY?

Sitting here so lonely,
birthday came and gone,
not a single present,
no happy birthday song,
I knew it’d be this way,
the worse birthday yet,
nothing else to say,
but how could they forget,
never got to make a wish,
I wish I wasn’t born,
didn’t have cake or candles,
to make this wish on,
so ill keep going,wishing i was dead,
maybe next year’s better,
maybe they won’t forget.

http://www.allbestmessages.com/poems/sad-poems/Sad-Birthday-Poems.php

26 responses

  1. Jou foto laat my dink aan die dag toe ek seker so oud soos hierdie dogtertjie was en daar nie ietsie lekkers vir my verjaarsdag was nie. Maak toe bietjie versiersuiker aan, smeer dit op ‘n Marie beskuitjie; sit ‘n kersie op, steek dit aan die brand en blaas dit toe dood. Kyk nou waar vat diè foto my gedagtes heen……😉

  2. Die woorde pas mooi by die ou hartseer gesiggie. Ten minste het sy kaaskrulle (??) om te eet.🙂

    • hehehe… nee jong ek het ook ‘n slag kreatiewe vryheid gebruik. Sy is nie eers ‘n vreeslike eenkant kind nie. Sy was net nie lus om haar kaaskrulle te deel nie.

  3. Interesting interpretation. Made me a bit sad. Thanks for joining!🙂

  4. Pingback: Wednesday Song Title Interpretation: Happy Birthday « Rois

  5. Dia nou gladnie n Happy geleentheid nie!. Hoe baie het niemand wat hul onthou nie!

  6. Niks is sadder as die sad van ‘n kind nie.

  7. Dis net te sweet vir woorde🙂

  8. Now that is one sad birthday hon.😦

  9. That is so sad… So sad😦

